måndag 18 augusti 2008

Ut med OS-Sverige - in med Dagge

Ja, som ni märkte gick det inget vidare för vårat land i de olympiska spelen, trots att det inte är slut än. Därför skickar Ludvig in lite friskt blod i bloggen, i form av mig.

Nu undrar ju givetvis alla, förutom (vet fortfarande inte om det stavas "förrutom" eller "förutom", bättre att skriva med ett R, då kan man skylla på att tangentbordet inte reagerade) den fantastiska tjugan, vem jag är och faktum är att det får ni fortsätta göra. Jag bor nämligen INTE i Norrland utan nämligen i Stockholm vilket också är anledningen till att jag säger åka istället för fara och ställa istället för he. Och mitt namn är ganska onorrländskt, för där heter alla i stil med Göran [göör-'an] och jag heter David. Jag har blåa ögon och är tredje längst i min nya klass. Liksom Kudden (Ludvig) så spelar jag innebandy. Vi är ganska lika, vi båda ogillar palt och är 16 år så därför bloggar vi tillsammans.

Stay tuned, och välkommen till en ny era!

/ David

PS. Nu kan ALLA kommentera, så kommentera! Ludvig vet inte hur man tar bort den där begränsningen men det vet jag så kommentera på DS.

Inga kommentarer: