tisdag 7 oktober 2008

Besvikelsen är stor

Det här var en dag jag sett fram emot. En dag jag länge väntat till och nästan suktat efter. Jag gick runt på skolan och tänkte på hur jag skulle få chill framför teven med handen innanför mjukisbyxelinningen och ögonen stirrande på OTHs fina flickor. Men inte fick jag se Brooke, Peyton och Hayley på men televionsapparat. Jag tog till och med hem en god vän för att tillsammans se på detta underbara program men till våran stora förvåning fanns det inte att få tag på. Liksom pojkarna i entourage hade en knarktorka i säsong ett så hade jag och Amadeus nu stött på en mycket värre kris. En OTH-kris. Ledsna och obelåtna fick vi gå hem till oss själva. Jag hade lite kortare att gå då vi var hos mig. Men ändå, det var de längsta 10,5 meter (från dator till sängen) jag gått på väldigt länge. 


Annat som skett, nja jag åt en kool hamburgare idag som jag själv gjort. Mycket gott!

/ Lundug (jag testar jag skriva mitt namn jättesnabbt och se vad det blir.) 

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahhah;D