torsdag 13 november 2008

68 dagar kvar

Den 20:e januari händer något speciellt. Ja, Barack Obama tar över världens makt, och ja, det är dagen före min fars födelsedag, men det är dagen John Frusciante släpper The Empyrean.

Jag är mållös. Ni som tycker jag är töntig: jag har ALDRIG direkt vart musikfreak, eller längtat efter en release. Men detta är någonting speciellt. Han har jobbat på det sen december 2006. De få personer som hört skivan säger att det är bland de bästa de har hört. Han har publicerat en låtlista på http://redhotchilipeppers.com/ samt ett omslag. Så otroligt vackert. Jag vet inte vad jag ska skriva eller säga. Ni alla vet vad jag längtar till.



Helt otroligt. Jag är stum. Vet inte vad jag ska göra. Vill bara höra det nu.

By the way: ja, den gråa deppiga sidan är nåt kul jag gjorde, tillfälligt.

1 kommentar:

Knife sa...

Instämmer om att omslaget var vackert! Ville också bara påpeka att 20:e januari råkar vara dagen efter min pappas födelsedag, påtal om pappors födelsedagar.. :P