tisdag 11 november 2008

9. En tämligen enkel ekvation

Nu vill jag vresa lite till er läsare. Vi har i detta ögonblick passerat 7000 besökare. Sug på den siffran.

Men det som däremot är väldigt fattigt är att vi inte ens i snitt har en kommentar per inlägg. Inget "fortsätt såhär!", inget "bättre kan ni", inget "bilder är roligare", inget "du är snygg" och inget "du skriver bättre än Ludvig". Ni, mina kära läsare, är våran lön. Utan lön vill vi inte arbeta. Det är, som rubriken lyder, en tämligen enkel ekvation; inga kommentarer, ingen lust eller vilja till att skriva mot en vägg. För det är så det känns.

Jag lovade att ni skulle få något vackert till helgen. Det har det inte bjudits på, men det kanske kommer till nästa. Jag kan dock glädja er med att på min skiva, om det blir en skiva, ska jag ha en instrumentalisk låt som heter "Friend Nose" eller liknande. Bara för er.

Ännu ett vackert och filosofiskt inlägg av våran allas 2000-talets Strindberg,

David

2 kommentarer:

Elo dansar och ler sa...

Fortsätt såhär! Ni är bäst! DU SKRIVER BÄTTRE ÄN LUDVIG :)

Anonym sa...

du är snygg