lördag 29 november 2008

allt är skit

Nu ska jag berätta om allt som är skit.


Apberget är skit. De gör någon dum uppdatering, version 5.0. Pytsan! Det kommer att suga, främstför att all förändring på alla communitys suger. Det är också skit eftersom jag nu inte kan gå in och skriva till mina vänner. Och sist och minst eftersom det utlovades att bli klart före midnatt. Nu är klockan 00.21, det är inte före midnatt.

Skit två är fröken som fick ett helt inlägg men inte har kommenterat. Det kan bero på att hon inte läser bloggen. Jag vet ju inte ens vem det är, har inte lyssnat på Hanna nog mycket. Jag kanske måste lyssna mer när hon pratar. I vilket fall ska hon grattas i morgon/idag.

Apberget är fortfarande skit...

Björn Gustafsson är inte skit, inte hans film heller. Men att jag bara fått se 40 minuter av den är skit. Kanske kan det ha varit en teaser. Det jag såg var mest gamla klipp. WoW-Jocke var med en gång. Det ska komma mer också.

Att jag ligger under i tävlingen mot Simon borde vara skit men jag tyckte ärligt att hans konst var finare.

Skit är att jag inte fått min fina nalle än. Jag väntar ivrigt på den.

Tydligen är också posten skit, jag sökte på skit på google och hittade denna.

/Ludvig

Inga kommentarer: