onsdag 12 november 2008

Blå!

När jag skriver det här inlägget är jag yr och blå om näsan. Det hela är Brännlands fel, men jag ska inte skylla på någon eftersom det var ofrivilligt. Det hände på innebandyträningen, jag sprang full fart mot mål och pang så låg jag på golvet efter en armbåge i ansiktet. Det hela låter lite hemskt men jag ser det ganska komiskt då jag såg vansinnigt rolig ut efter smällen. Detta eftersom jag blev blå på övre delen av näsan och fick en svullnad på vänster sida om näsan (från mitt håll). Och eftersom jag blödde näsblod i höger näsborre så såg näsan helt sne ut. Låter inte så roligt men det var det.


Jag fick sedan en kronisk värk i näsan och kindbenet(heter det så?) vilket inte var lika komiskt. Dock var jag mycket ganska groggy vilket bidrog till en bättre stämning. Alltså så var det mer plus än minus, det är alltså lätt värt att få en armbåge i ansiktet för de som undrar.

PS. Jag fick också en parisare när jag kom hem 3-1 till att göra illa sig DS.

/Ludvig

Inga kommentarer: