måndag 24 november 2008


Då var det dags igen, ett inlägg.

Förra tisdagen började jag planera detta inlägg.
När jag hade räddningstjänst på tisdag morgon så körde vi radioprat. Det var lite kul, prata i radio som man gjorde när man var liten :) Fast men var tvungen att vara lite försiktiga med radion, för den kostade endast 20 tusen.
(Det är den lilla radion med 4 knappar)

Alla andra som var med på övningen fick sitta inne i brandbilarna, men jag fick sitta inne på kontoret, bland alla övrig cool utrustning ;)

Förövrigt så tänkte jag säga att isen har lagt sig på umeälven (har legat där några dagar), hoppas bara den stannar kvar och fryser mer, så kan man snart köra skoter!
När jag ändå skriver så kan jag säga att de satsar på att öppna backen till lucia ( insiderinformation).

Hoppa inte i sjön, för snart kommer snön...

/Mattias

Inga kommentarer: