söndag 30 november 2008

Det är aldrig kört..

Klart det inte är försent för ett inlägg. Det är aldrig försent för ett inlägg. Jag har inte tänkt förlora den här tävlingen.

Idag var det skyltsöndag. Jag var ute typ hela dagen. Jag såg två saker. Rallytomten och jättemånga hammarelever som säljer till klassresan. Det var helt sjukt många. På båda sidor om storgatan, vid Ica och Konsum (nu pratar jag inte om rallytomtar). Det var från 7:or till 9:or.
Och alla sålde typ samma saker förutom några som sålde korv och ansiktsmålningar.

Jag vill också meddela att det är sjukt jobbigt att cykla just nu. Det är så här äckligt 0 gradigt så snön blir jättemjuk och man slirar med framhjulet hela tiden. Jaja.

Imorn är det första December. Då får man äta första godisen från chokladkalendern och se första avsnittet av Julkalendern. Men jag har inte möjlighet att göra något av dem. Jag har inte fått någon kalender (det blir inte samma känsla om man köper den själv) och när kalendern börjar så är jag redan i brattby.

Oj vilket långt och fint inlägg jag fick till nu. Och ludde som trodde jag glömt. Pytsan..

/Simon

Inga kommentarer: