tisdag 18 november 2008

Duktig Ludvig

Mina mornar brukar komma av sig , jag kliver upp ganska tidigt men jag får inget gjort. Men inte idag, idag har jag varit produktiv. Jag har hunnit bada, se vakna med the voice på tv, göra mig i ordning och jag ska göra en omelett till frukost. Det kallar jag mycket gjort på en morgon. Och juste jag skriver ju det här inlägget också. Det är ju viktigt att jag inte glömmer så jag förlorar mot Simon, nu är ju risken mindre att det händer.


Men nu ska jag gå och göra frukosten, 25 minuter kvar tills jag ska fara, någon form av rekord. Vanligtvis så gör jag frukost med 5 minuter kvar innan jag ska sitta på bussen. 

Jag kom på att jag måste installera FM09 också, det får jag inte glömma. Att jag inte kommit ihåg det, konstigt. Men idag har jag ju nästan ledigt, bara teven står på schemat, som alla tisdagar.

/ Ludvig

Inga kommentarer: