lördag 15 november 2008

Ett inlägg om dagen...

... är bra för kragen (ville vara ny och hipp!)

Jag vill börja mitt inlägg med att skälla på anonym som kommenterade inkorrekt. Det var såklart nedräkningen han gjort tidigare (10. och 9.) och inte den om 68 dagar. Pay attention anonym!


Bort från det tråkiga och in på det roliga! Kvällen har varit väldigt lyckad då vi gjorde någon form av maskeradbowling ikväll och jag försökte mig på en look som Idol Ola, resultatet blev sådär då jag mest liknade en kär gammal ungdomsledare nu bosatt i Falun. Jag måste dock säga att jag blev fin i lockigt och jag bar de med stolthet ikväll. Hoppas bara att jag lyckas få ur de innan matchen imorgon. Lockigt hår skulle betyda evig mobbning på mig. I vilket fall var kvällen trevlig och vi fick besök av kändisar som Neo, Iprenmannen, Marlyn Monroe och Roy i Roy och Roger har en mack och många andra. Jag hoppas att mina blogg kollegor också skriver om detta och visar sina förklädnader. Och det var nog allt för mig, tills i morgon, mer blogg åt folket!

PS. Roligt med kommentarer DS.

/Ludvig 

2 kommentarer:

Knife sa...

Fint med lockar ;)

Anonym sa...

Snyggare än Idol-Ola! :)