fredag 28 november 2008

Fredag

Slutade ganska tidigt idag. Det är bra grejer. Och att skolkatalogen har kommit är ännu bättre grejer. Nu lät jag som Jesper, han brukar säga så. Det var länge sen jag såg Jesper, kanske för att han är i Afrika. 


Jag kollade runt lite på apbergets besöksstatistik. Det är en rolig grej. Men mindre roligt är resultaten man får fram. Mest kollar en anonym 13-årig tjej. Uäää! Två kommer min fina vän Simon, sen en anonym 16-årig tjej och efter det en anonym 43-årig tjej. Det är inte något man vill veta. Jag tänkte att det kanske var en av mina kompisars mamma men åldern stämde inte in. Det hela känns lite blä så vi lämnar det. Jag kan dock medela att jag itne har en gayanvändare. (Det var namnet för den som hade mer manliga än kvinnliga besökare). Jag har 52% kvinnor, 48% män.

Efter det så känns det lämpligt att avsluta inlägget.

/Ludvig

Inga kommentarer: