torsdag 6 november 2008

Hur kan man vara bäst men ändå så dåliga?

...Det har vi inte något svar på, men vi lyckas med det gång på gång. Vi är bäst men ändå så är vi rent utsagt usla på att uppdatera bloggen. Men vad ska man göra? Svårt att hitta motivation för något som händer om två år. Jag tror jag fortsätter pumpa inlägg som handlar om hur sällan vi skriver.

Som svar på Simons inlägg sa kan jag med stor säkerhet säga att vår allas Ingemar har de frågorna i huvudet, de kommer varje gång till och med den med ryggen. Dock har jag hört en ganska annorlunda fråga som denne man ställt till en vän till mig: Kan man bo i en basfiol? Och ja, det kan ni ju fundera på ett tag!

I övrigt så gör jag inte ett skit idag. Vinklade en innebandyklubba och kollat på Rush Hour 2 på teven. Det är det jag mäktat med ikväll, förutom det här inlägget så klart.

Nu hoppas jag bara på att få mig en negerboll och bulle till kvällsfika så skulle denna dag vara helt och hållet perfekt, eller vad tycker ni?

/Ludvig

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni kan ju ha nån spännade tävling eller nått då? Lotta ut en minikaktus? Fira då ni fått 7000 besökare?

Och jag frågade min pappa, och jo, man kan nog bo i en basfiol!