torsdag 27 november 2008


Nu så hinner jag egentligen inte skriva något nu, men eftersom de andra har skrivit så tänkte jag att jag kunde tvärslänga ihop något.

Ikväll va jag i stan och spelade badminton, allt gick bra.
Pluggade engelska och nu ska jag strax gå ne och se Hell´s kitchen ;)
Annars tänkte jag säga att jag ska träffa Klas imorrn ;)
Ska även ha spanska prov, så de som vill får önska mig lycka till :)

Det här handlade inte om så mycket faktiskt.. Nu förstår jag hur det känns att skriva något som inte spelar så stor roll.

/Mattias

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med spanskan och hälsa klas.. Jag hinner inte träffa honom. :(

Anonym sa...

Min pappa?! Ägde han?

Skinkfarfar sa...

Som sagt, denna jävla faker i dina kommentarer är en jävla faker, och det är inte den äkta Skinkfarfarn.