söndag 16 november 2008

Welcome to the real world Neo

Jag antar utmaningen. Hela den här tävlingsgrejjen sätter lite press på en. Men det är bra. Man ska ha lite press på sig, då presterar man bättre.
Jag kan ta lite grann om hur helgen har sett ut och sparar dom större blogg idéerna till slutspurten.

På fredagen var det talangjakt på tonår. Temat var Jul. Min grupp gjorde en berättelse där vi försökte få med ordet jul, hjul, Jula, ni fattar poängen. Och sedan skulle vi framföra det för en jury. Framträdandet gick bra och vi tog hem den ljuva segern.
Igår lördag var det 16+ kväll vilket betyder att bara -92 och uppåt får va me. Vi hade tidigare bestämt att vi skulle fara och maskerad bowla. Själv hade jag klätt ut mig till Neo i Matrix.
Slutställningen blev 2-0 till Neo. Neo spöade Gudfadern, Erik Nolåkers/Idol-Ola och Ipren.
Det var en lyckad kväll. Den avslutades med How i met your mother tills jag däckade.

Idag har jag bara tagit det lugnt och spelat Tv-spel.

Nu blev det ett långt inlägg. Det är bra. Dock är det lite tråkigt med bara text.
Därför lägger jag till en rolig bild. Jag sökte på funny på google och tog den andra bilden där för den första var slightly inappropriate för våra lite yngre läsare.

/Simon

1 kommentar:

Ludvig med flera sa...

Fel, det blev 2-1 Gudfadern vann en gång