fredag 26 december 2008

Dag 7 (26 December)


Det har nu gått en vecka av tävlingen och det börjar märkas. Jag känner hur moppemuschen frodas på min överläpp. Arvid känner det säkert också, fast jag tycker att det börjar stå stilla på honom nu. Jag måste säga att jag är nöjd med min bild nu i alla fall. Det syns rätt bra nu. Jag vet inte om det är ljuset eller något (jag har nämligen tagit bilden på ett nytt ställe nu). Och trots att jag var inne i en lång nysattack så fick jag till det riktigt bra. Jag är helt klart nöjd! Imorgon bär det av till Hemavan också, känns som det kommer bli ett skäggit ställe. Jag har ännu en till sag att säga, tyvärr så hann Matte raka sig så han kan inte vara med i tävlingen. Tråkigt!

PS. Jag vill gärna ha lite kommentarer för att fortsätta kämpa två veckor till! DS.

PS2. Kolla ludvigmedflera.se för att se större bild på mig och kolla på aldrig tidigare visade bilder från första dagen! DS2.

/Ludvig

Inga kommentarer: