torsdag 4 december 2008

Här är mitt inlägg..

..en dag för sent.

Ja, nu förlorade jag tävlingen. Tråkigt men sant. Det finns inte mycket att skylla på mer än att min dator gick sönder. Känns surt att förlora så men det finns inte mycket att göra. Jag förlorade. Punkt. Jag skickade ett grattissms till Simon men fick inget svar, varför vet jag inte. Han kanske inte ens vet att jag inte skrev igår. Jag tycker dock att jag borde få en eloge gör att jag fortsätter skriva ändå, det är tveksamt om Simon gör det. Tur att jag vann den andra frassestävlingen. :)

******

Svar till anonym blir inte av eftersom anonyma kommentarer inte förtjänar ett svar. Svar till David blir det däremot. David du skriver exakt lika tråkigt och obetydligt som mig och Simon, men du gör det mer sällan. Sant och ingen anledning till att vara sur. Inläggen är ju nästan likadana.

******

Det nya temat kallar jag för citrus 3 eftersom färgerna är inspirerade av tre olika citrusfrukter, apelsin, citron och blodapelsin. Ganska clever om du frågar mig. Jag tycker det är ganska fint.

******

Tillbaka till det här med Henke, har velat skriva det här tidigare men datorbroblem och glömska har stått i vägen. Henke spelade sin andra match i Helsingborg i SSL (Svenska Superligan), och den här gången var han grym, två assist och 20 minuters spletid. Det roliga är hur han har lyckats med det hela. Han tränade tre träningar, spelade match där han var medioker, tog semester en vecka på rivieran, flög tillbaka och spelade match direkt där han dominerade. Vilken lirare! Det blev tydligen kaos krig att han flög till match och att alla andra åkte buss.

******

Kolla vad jag hittade för roligt, vet inte vilka som gjort den eller varför. Såg den bara på topplänkar på apberget. Tänkte att det kanske passar bra nu i december. Och den var rolig också. www.julkalender08.se

******

Jag tycker också att det händer lite på bloggen. Vi har itne gjort något roligt och filmat på jättelänge. Jag tror att det beror på att vi har mycket annat i huvudet. Tex. grejer som ska göras till Hemavan, tänker mer på hur det ska fixas än något kul till bloggen. Men efter nyår så kommer troligtvis någon/några film(er) i alla fall.

******

Simon, Frasses i morgon då?!

/Ludvig på en Linux

Inga kommentarer: