måndag 15 december 2008

Jag är inte dum i huvudet, jag har bara ingen pappa...

Jag har inte glömt bloggen. Jag kände bara att jag behövde en paus från bloggandet efter att ha bloggat varje dag i typ en månad.

Idag slutade jag tidigt. Jag kom i till skolan och hade svenska första lektionen. Men vi behövde inte göra ngt. För hennes mormor hade gått bort och hon orkade inte vara där. Så jag och några till såg gone in 60 seconds istället. Det var najs. Inte att mormorn hade dött då, utan filmen :P
Sen hade jag CNC, det var kul som vanligt. Sen slutade jag vid 11:55 för jag var klar med verkstadslektionen som vi brukar ha som sita lektion på måndagar.
Ikväll ska jag plugga. Borde träna också för den delen.

Jag håller med ludvig. Man blir inte så pepp på att blogga när man inte får någon feedback på det man skriver. Kom igen nu, bättre kan ni.

Om 9 dagar är det julafton. Helt sick! Och om knappt 2 veckor bär det av till Hemavan! :D

/Simon

Inga kommentarer: