måndag 1 december 2008

Kort och gott?

Jag höll på att glömma att skriva idag. Eller? Jag visste om det hela tiden men chillade bara till efter min träning. Och jag ska pika Simon lite också. Han skriver korta meningslösa inlägg, kom igen nu. Mina har i alla fall lite mer info om vad som hänt och komma skall. 


Idag har jag förutom att ätit chickennuggets (som för övrigt är draggens bästa maträtt) så har jag såklart tränat innebandy. Min bror bakade också bullar så jag fick mig bullar och mjölk till kvällsfika. Så överlag har dagen varit mycket bra.

Just nu så ser jag My Name Is Earl och märker något mycket trevligt. Låten Wheel In The Sky med Journey spelades. Journey är samma band som gjort låten Don't stop beliving som just nu är min favoritlåt. Det var ett trevligt samanträffande.

Jag vill be om förlåtelse för att jag stavar fel på orden inte och jag som brukar bli itne och ajg. Det är kanske de enda alarvfel jag ofta gör. Hoppas ni kan ha överseende med det.

Men nu är jag trött, jag tror jag ska slå på ett avsnitt ur serien burn notice och relaxa lite. Det var länge sen jag relaxade, nuförtiden blir det mest chillande.


/Ludvig

Inga kommentarer: