måndag 15 december 2008

Obefogat gnäll

Jag tvekar nu högst på att fortsätta med det här bloggandet, trots att jag spenderat mycket pengar på en se-sida och tid på min inte allt för bra hemsideredigering. Och vad får jag efter det? Inte ett bra ord utan endast sketna kommentarer från ett anonymt pucko. Det finns bättre saker att klaga på, typ Simon son inte skrivit sen dagen efter han vann tävlingen, eller Niklas som lovat äggkastning men är för lat för att fixa. Mattias har inte lovat något men vi vet ju hur ofta han skriver. David han skriver typ en gång i veckan, ganska långt, trevligt inlägg, men när jag tänkt börja skriva kontinuerligt igen så får jag en otrevlig kommentar av anonym. Skärpning anonym!


******

I vilket fall så är jag ledig idag, och imorgon. Det är trevligt men jag har inlämningsuppgifter att göra. Men jag klarar mig. Har också en telefon till salu om någon är intresserad, W580i, 1700kr, massor av tillbehör. Leave comments!

******

Finland vann VM i innebandy! Det var kanske inte helt oväntat men ändå en riktig bedrift. Tyvärr kunde jag inte se matchen utan var fast med radio i en buss. Ingen fara, jag fick se matchen efteråt. Första gången på de sju VM som ett annat lag än Sverige vinner. Och det är bra, hurdå kanske du undrar, men jag hävdar att det är bra för sporten, hejja Finland!Så nu fick jag med lite innebandy i inläggsgröten också.

******

Nu ska jag se julkalendern och spela NFS Undercover, se u 2 morgon!

/Ludvig
   

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är snygg

Anonym sa...

Jag är hemskt ledsen att min kommentar sårade dig, men jag tycker verkligen att det är synd att ni inte skriver! Detta inlägg kan jag dock säga att det var fylligt nog för en anonym bloggläsares smak.

/Anonym