måndag 22 december 2008

Skäggtävling dag tre (22 December)



Dag tre idag då. Jag känner mig inte allt för skäggig, jag tror inte Arvid kan säga detsamma dock. Han har valt att inte kommentera sin bild men ryktet säger att det är osäkert om han kan spara enda till den 8:e. Det sägs att hans syskon kommer att raka av skägget på julafton och att han måste börja om. Det skulle såklart betyda minuspoäng och jag tycker att ni ska tänka på det när ni röstar. Röstningen som just nu står lika 3-3. Spännande värre. Om jag ska kommentera bilderna då? Jag tycker att man börjar se en viss skillnad mellan mig och Arvid nu. Det ser bara lite mörkare ut på överleppen av på min bild. Och det ser man om man kollar riktigt, riktigt noga. 

Hoppas att jag kommer ifatt till imorgon, det lär ju hända

/Ludvig

Inga kommentarer: