tisdag 23 december 2008

Skäggtävlingen dag 4 (23 December)




Nu hoppas jag att man ska kunna förstora min bild och kanske kunna se det lilla mörkare på överläppen. Jag har också lagt märke till att jag ser ganska sur ut på mina bilder, det kanske bidrar till att jag ligger under nu. Så idag tänkte jag göra en rolig grimarch (stavning?) för att öka antalet röster. Arvid lämnade en liten kommentar också till sin bild "Det börjar bli intressant nu eftersom jag aldrig varit såhär skäggig". Mäktigt! Jag har fått lite information på ryktesvägen att han bara har sparat tre dagar tidigare, då för att han var sjuk och orkade inte göra någonting alls. 

******

Jag kom att tänka på en sak när jag sitter här och knåpar på ett inlägg. Jag har tagit kort på samma ställe varje dag. Det har Arvid också, i alla fall till idag. Jag vet inte hur kortet ser ut än, hoppas har är skäggig som jultomten, passande. Det är ju trots allt dan före dopparedan.

/Ludvig  

Inga kommentarer: