torsdag 15 januari 2009

2½ män

Jag såg på 2½ män igår natt innan jag somnade och mitt favoritavsnitt var på. Det bästa med avsnittet är egentligen bara låten oshikuru. Jag lägger ut en video här och nu så ni också får möjlighet att se den. 




******

Hur ska jag kunna toppa det är frågan? Det vet jag inte, men jag ska försöka göra mitt bästa. Som kanske trettio av alla som läser det här vet så äter jag inte godis. Det var ett nyårslöfte/bet med Mattias (som vanligt om ett skrov på frasses). Jag anser att jag har klarat mig bra och inte ätit någon godis alls på 15 dagar, 19 timmar och 37 minuter. Bra Ludvig! Men självklart så behöver man något att byta det med. Speciellt när man är beroende av godis. Jag har valt pringles och portello. Och nu har jag faktiskt köpt pringles och ska soda-streama portello. Awesome!


******

Nu ska jag ta mina "replacements" och se blades of glory! 

/Ludvig

PS. Det är ju inte värt att ta jobbet om jag måste lämna vännkan? host! DS.

PS 2. Vi tar den på tyska också! DS2.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bryta min princip att bara kommentera Davids inlägg för att säga att Blades of Glory är sjukt bra men se på Shoot 'em up någon gång också Sjukt bra.

Anonym sa...

Du kommer troligtvis bli beroende av pringles och portello istället.