lördag 31 januari 2009

En lördag

Idag är det en lördag. Jag skall snart på ett 17-årskalas och har bakat sockerkaka.

Annars då? På måndag ska jag ÄNTLIGEN på återbesök med mitt knä. Nu har jag haft skenan dygnet runt i nästan två månader (fast vissa dagar på senare tid har jag faktiskt skitit i den). Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar tills den åker av. "Bara" lite mer än en månad kvar, hoppas jag får dra av mig den tidigare.

Vi i våran klass har börjat med en mycket trevlig tradition. När någon fyller år köper vi tårta. Det uppskattas av alla. Tårta är ju som bekant väldigt gott.

Jag har märkt att jag har blivit tämligen illojal mot er läsare. Det resulterar också i uteblivna kommentarer. Det är inte kul för fem öre. Så jag rycker mig i kragen och siktar mot mer regelbundna, roliga inlägg.

/ D-dog the Hoff

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi läsare uppskattar "Veckans häst", vad hände med den?!
Jag har massvis med förslag sedan min tid på ridskolan om det är det som det sitter i..