lördag 31 januari 2009

Ingen film

Jag är bra på att lova saker, men sämre på att hålla dom. Jag har dock mina anledningar. Jag var taggat på att klippa filmen igår men när jag kom dit märkte jag att jag har glömt kameran. Tänkte inte mer på det förns jag kom hem och kom på att vi har en vistadator. Som dessutom är trasig. Nu är datorn fixad men jag sitter här utan film. Idag tror jag dock att jag ska kunna fixa det eftersom jag klockan fura troligtvis får tillgång till dator. Men den här gången lovar jag inget. Ni som var på cafét igår kan nog räkna ut vad filmen är om. Men ajg säger inte till er andra.


******

Jag ska också kommentera mitt förra inlägg med att säga att han som kom på tangentborden är dum i huvudet. Han är verkligen inte svensk i alla fall. Vilken vettig människa skulle sätta K och L berdvid varandra. Det är ju dömt att misslyckas. Klart man kommer åt K när man ska skriva kul. Man har bara turom man hinner se det innan det läggs upp över hela internet. Jag bjuder då på skitkuken i alla fall.

******

Idag har jag också sålt min gamla telefon, eller den var ganska ny. Men nu är den såld. Det är inte Xperian jag pratar om så det behöver ni inte tjafsa om (Hanna Elo). Så nu är jag rik. Om det inte vore för att jag var skyldig min mor massa pengar. Så nu är jag normalrik kanske man säger. 

Nu ska jag resa mig från den nya datastolen och lägga mig i soffan istället. 

Ludvig

Inga kommentarer: