onsdag 4 februari 2009

Inspiration

Jag ska berätta om hur chill jag haft det dom senaste dagarna. Igår började dagen med en sovmorgon som satt som körsbäret över iet. Sen for jag till skolan och började dagen med klasstimme kl10 där vi fikade. Sen hade jag 2,5 h hål tills ett chillämne som heter CNC började. Efter ungefär halva lektionen så kom lärarn tillbaka från caféet och bjöd hela klassen på varsin rad kinderäggschoklad. Helt okej. Vi fick dessutom sluta tidigare så jag hann med 3 bussen hem.

Idag började dagen kl 8.20 ( det började inte så bra, men det kommer) med idrott. Efter den så visste jag att jag hade tre timmars hål tills engelskan började och det tyckte jag var lite smått drygt. Sen efter typ halva så hörde jag att vi inte behövde gå på engelskan. Det va bra nyheter. Så jag tog en ultrabuss för första gången till vasaplan och begav mig hemmåt. Så idag har jag fördrivit min fritid med skoterfärd och How i met your mother. I like!

Hoppas den där filmen kommer någon gång..

/Simon

Inga kommentarer: