måndag 16 februari 2009

Just a small town girl,

livin in a lonely world..


Nu är man tillbaka i verkligheten. Och här kan man inte göra alla man kan på läger. Till exempel vara ute och leka i pudersnö och kyla. Jag tror kaffet och halstabletterna hjälpte mig. Nu är jag trött och less. Eller sjuk för att vara exakt. Men det går över. I morgon är det ju friluftsdag. Och jag är ju riktigt sugen på att gå 1,5 mil...

******

Nu sitter jag här och lyssnar på You Sexy Thing men Hot Chocolate. Det ger en små fina flashbacks från ett annat läger vi "nyligt" var på. Alla som var där vet vad jag menar med jag kan lägga ut videon ändå. Varsågoda!




(Klaga på ljudet får ni göra till Siri, inte till mig)

******

Ludvig "killena som säger over and out"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan man få tag i snyggingarnas nummer? :*

Anonym sa...

det får man inte

Anonym sa...

vadå då? <3 dom verkar fina.... :]