fredag 13 februari 2009

Kartoffel

Visst stavas det så? Det är tyska i alla fall...


Aja, jag tänkte att jag skulle skriva lite mer nu när jag ska bort i helgen. Då blir det inte mycket blogg tyvärr. Men jag kommer ha roligt i alla fall. Möjligt att jag lägger ut en bild eller dyl. om jag får möjlighet. Men när jag skriver så här ofta så finns risken att det blir ett kort inlägg och tråkigt. Men det ska jag försöka undvika så gott det går.

******

I min klass eller dom jag är med mest så sägs alla påståenden som frågor tex. Varför är Ludvig så vansinnigt snygg? Jag tänkte att jag skulle ställa lite sånna frågor/påståenden nu.

Varför är ABBA världens kanske bästa band? Eller rättare sagt varför är take a chance on me kanske världens bäst låt?

Varför är alltid kvinnliga busschafförer mycket långsammare än än manliga?

Varför är facebook 25 gånger bättre än apberget?

Varför tar alla bra serier uppehåll nu? (I alla fall HIMYM och OTH)

Några få frågor sådär. Alltid trevligt! Nu har jag skrivit om pojkarna i min klass också. Det är inte så ofta. Nu kan dom känna sig stolta!

******

Nu ska jag äta frukost. Blir kanske ett inlägg efter skolan också om ni har tur..

Ludvig 

1 kommentar:

Anonym sa...

"I min klass eller dom jag är med mest så sägs alla påståenden som frågor tex. Varför är Ludvig så vansinnigt snygg?"

Den frågan har jag aldrig hört och lär aldrig höra den men kul att du har självförtroende!

"Varför tar alla bra serier uppehåll nu? (I alla fall HIMYM och OTH)"

Word.