torsdag 19 mars 2009

Idag är ingen vanlig dag..

..för idag tror jag är Erik Nolåkers födelsedag.


Men det är inte det som är grejen, idag flyger jag och två joels vid namn Daniel och Amadeus ner till huvudstaden för en raid. (Jag har blivit för påverkad av gårdagens föreläsningar på Draggen). Vi tar flyget ner och jag har lovat mig själv att jag ska köpa en liten 20 cl fanta för 25kr, BARA för att jag aldrig får göra det när jag flyger med familjen. "Det är för dyrt" säger mamma. Och ja, men nu ska i alla fall jag få känna hur det känns att köpa något totalt onödigt. WOoHOo!

Jag ska försöka rapportera vad vi gör varje kväll. Om det lyckas kan du ju se här. Lite bilder ska jag också försöka lägga upp, och det är väl med all rätt efter det pågående aktiviteten som råder på den här sidan. Nu skrev ju Simon idag, men det dröjer nog 4 veckor till innan han skriver igen, men det är en annan historia. 

Här ser ni min packning. Roligt att titta på, nja inte direkt. Jag har i alla fall hört att jag ska lämna plats för lite shopping. För det är just vad den första dagen ska handla om. Försöka hitta så dyra plagg som möjligt och sen köpa dom utan någon tanke på att använda dom igen. Ungefär så har jag tänkt arbeta. Vi får se hur det hela utvecklar sig. 

Nu är i alla fall skorna polerade, solglasögonen på och håret fixat. Alla förutsättningar som krävs för en stekig dag i Stockholm +2 grader. Känn på det kalla Vännäs -1. 

Ludvig

2 kommentarer:

Ludvig med flera sa...

Det var jag som bröt torkan och tog initiativet. Så varför klagar du?

Anonym sa...

Åh, jag vill också till stocken!! Sen är det jobbigt att läsa om folk som reser bort också, får respirr i magen för att jag tror att jag själv ska åka då..
Men jag önskar er en fin resa! :)
/ANONYM