onsdag 25 mars 2009

Titel

I veckan har jag inte haft ett enda prov och kommer inte ha det heller. Plus att jag ä ledig på måndag och tisdag. Det känns apskönt.
Jag kan också berätta att idag när jag satt och väntade på bussen så körde det förbi 4 polisbilar och en polisbuss med sirener. Det var action på hög nivå! Sen när jag kom hem så kollade jag på vk.se och det visade sig vara ett väpnat rån. Ännu mer action..

Jag har kommit fram till att den minst pedagogiska läraren har jag i träslöjd.
Han säger åt en att göra saker men förklarar inte hur. Och sen när man ska fråga han igen när man så tappert gjort ett försök. Då är han försvunnen. Han har en tendens till det. Det är som att han vill leka kurragömma men inte riktigt törs fråga om någon vill vara med. Han är inte helt lätt att ha och göra med..


/Simon

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter han, kan vara samma som jag hade :)

Ludvig med flera sa...

Han heter Leif :)

Anonym sa...

Lindström?

Anonym sa...

Börjar vara dags att skriva någonting