onsdag 22 april 2009

Bra med inlägg..

...dåligt med kommentarer.


Juste, ni hörde mig. Speciellt till miss Anonym som startat hela karusellen och ingen annan anonym för den delen heller! Skärpning, 7 inlägg på 3 timmar borde vara värt minst 7 kommentarer. Så klart man får klaga.

Och det känns som Simon har kommit i upprepningstagen! Skrev han inte om samma händelse tidigare? Nåja, det var vackert åtminstone, och det är väl allt som betyder något.

På tal om ingenting så har vi skrivit 296 inlägg sen den här bloggen startade! Det tycker jag är bra gjort. Och snart har vi 1 års jubileum, undrar om det kanske inte händer något speciellt då? Vi får väl hoppas och se.

PS. Som ni märker så har jag gått över till korta inlägg. Kände att det var smart för då kanske jag kan skriva flera per dag! DS.

/Tredje gången gillt Ludvig

2 kommentarer:

Simon sa...

My bad..

Miss anonym sa...

Är det jag som är miss anonym? i sånna fall måste jag erkänna att det var dåligt.. men nu ska det kommenteras, jag börjar nu.