söndag 3 maj 2009

Cykling


Längesedan jag skrev något här, tänkte försöka börja blogga mer om hur det går med min cykling!
som det ser ut nu är hela juli upp bokad med uppvisningar =)
eventuellt blir det en sväng till Frankrike för att delta i EM i slutet av Juli!
körde första utomhus träningen igår inne i Umeå det var mycket skönt!
lägger upp nå bilder då jag tar nå
.................................................

jag och ludvig körde en sväng på Rullskidor igår, första gången i hela mitt liv! det såg rätt tattigt ut från början med efter 7km vi till det riktigt bra ;)
Vår outfit var i alla fall snygg!

Peace!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att höra nåt av dig Niklas!

Amanda sa...

Du glömmer det viktigaste!!
Du ska till Italien med mig :O

Anonym sa...

nån som kommer på tonårskalaset i hemavan!? ;)

Simon sa...

Jag ska dit. Och det skulle vara kul att veta vem du var också :)

Anonym sa...

Ni börjar tappa läsare när ni skriver så sällan.