onsdag 27 maj 2009

En gång tjuv

Tydligen alltid tjuv. Nu när jag har kommit igång med bloggandet igen har jag börjat snatta bilder mer och mer. Främst från konfalägret men det är väl inte så pjåkigt. Hår är ännu en av Westlifes framträdanden. Tyvärr så händer det att man glömmer saker, just iår glömde jag kostymen. Men med mjukis och cardigans går det mesta att lösa. Det som egentligen betyder något är väl att man ser bra ut i barnolja eller hur?  



Nu börjar jag känna att fler i samlingen ska blogga med mig. T.ex. David, vars är du min vän? Eller Niklas? Varför inte Matte eller Simpa? Hoppas på att jag och Mattias ska kunna producera ihop en liten film snart också. Får se om det blir något framöver. 

Måste också bekänna att jag inte gymmade idag. Tiden räckte helt enkelt inte till. Pluggandet och planerandet i samarbete med att konfan drog över gjorde att jag fick prioritera bort muskelbyggandet. Fel beslut känns det som..

/Ludvig

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggingar ;)