fredag 1 maj 2009

Schteek

Idag är det sjukt nice väder och jag är glad att jag är ledig från skolan. Idag har jag ätit frukost och sedan gått ut och jobbat på min bränna i en timme. Under den timmen så han jag lyssna på säkert ett tjog låtar, mina ben hann somna tre gånger var och en massa flugor landade på mina ben hela tiden. Jag märkte hur obehagligt det känns att gå när benen har somnat ända upp till ljumskarna.

Det var ett fint inlägg av Mattias. Långt framför allt. Fortsätt så :)

Och David, jag hoppas att du inte allvarligt funderar på att sluta blogga bara för att du fick 4 kommentarer och inte sju. Jag får i snitt 1 kommentar på typ vart tredje inlägg. Men jag bloggar iaf. Så att folk ska ha ngt att läsa efter en jobbig dag i skolan eller på jobbet. Lighten up their day so to speak.

Idag klockan två är det brännboll som gäller. Samling på misshan, kom dit så vi blir många! :)

/Simon

Inga kommentarer: