torsdag 28 maj 2009

Slipsknot

Efter att det har införskaffats finkläder till festkväll och konfaavlutning så har jag blivit tvungen att lära mig knyta slipsknutar. Tror inte att jag mäktat med det men två nya fina slipsar är nu knytna. Här ser ni en fantastiskt varcker bild på en knut.  



Idag har jag faktiskt lyckats gymma också trots att jag kände mig sliten, hängig och febrig. Men efter gymmet var det som bortblåst, jag var som en ny man. Det verkar som Gymmande är svaret till det mesta, det gör att jag blir sugen på att dubbelgymma imorgon. Bröst på morgonen (jag har ju trots allt sovmorgon till 12) och ben på kvällen.

Nu är det 9 pers son följer denna blogg med bloglovin. Dvs så om du söker på "ludvig" i deras portalär det här den näst största bloggen, bara en läsare bakom. En extra eloge till Amanda också som har sidan som startsida och möts ständigt av våra inlägg.

/Ludvig 

2 kommentarer:

Jesper sa...

Träning är lösningen på allt i hela världen.

Ludvig med flera sa...

Korrekt uppfattat, typ om Saddam och Bush hade tränat lite tsm hade inte någon behövd dö. Eller om Hitler träffade på en schysst jude på gymmet skulle han nog vara trevligare inställd