torsdag 4 juni 2009

Dator fixed

Har nu fått ordning på problemet med datorn, till största delen själv, men Anton hjälpte lite. Nu kan jag då skriva här i alla fall. Och tur är väl det. Vad vet jag inte men. Juste som Niklas berättade så cyklade ju Peter Sipen förbi när vi hängde som dom coola ungdommarna på apberget. Innan jag han tänka efter så nästan skrek jag, WOW! Kolla, Peter Sipen. Det gjorde att denna man men rosa ögonskugga, rosa byxor och turkos tröja riktigt stirrade in oss när han cyklade förbi. Efter två sekunders hetsning sprang Niklas efter honom med rosen och 250 meter senare var Peter glad.


Jag har också bestämt att jag ska på JesusRock om jag inte jobbar då. Run Kid Run Kommer ju! Dom är ju riktigt bra. Får se om Niklas eller Danne vill följa mig dit, eller kanske någon annan. Det är i Kramfors i vilket fall. Vore riktigt najs med både Frizon och JesusRock iår.

/Ludvig

1 kommentar:

Simon sa...

Jag lyssnade lite på run kid run, och tyckte att dom ägde. Ungefär som relient K och sr-71. Så jag är sugen på att hänga med. Såg att även Intohimo spelade där. Också ett grymt band, ungefär som blindside.