måndag 8 juni 2009

Mys vid vattnet

Det är vad vi har gjort ikväll. Vi tog bilarna (och matte motorcykel) och begav oss mot Fällfors. 7 kilometer från korsningen fick jag höra. Jag tror att det var ungefär 10. Så när jag kört 9 kände jag att jag måste vända, då mötte jag Daniel med Matte i släp, sen följdes vi till platsen. Det var faktiskt ruggigt mysigt och efter grillningen tyckte vi att det var dags för lite äventyr. Det blev det också, i form av stenhoppning. En aningen underskattad extremsport. Jag lyckades faktiskt inte ta en ända bild. Helt otroligt. Men Har blivit lovad en bild av "Tigermattan". Den ska publiceras efter jobbet imorgon. Juste, jobbet, nu är det ju sommar och man måste upp tidigt och jobba. Idag började jag sju, och samma visa imorgon och på onsdag. På torsdag blir det kvällspass, lite sovmorgon får man då, börjar klockan 15.30!


PS. Säg inte att det "bara är ett gym", gymmet är ju metropolen för träning, kanske världens bästa syssla! DS.

PS2. Sent inlägg igen, måste bli bättre på det DS2.

Men nu är det godnatt!

/Ludvig

Inga kommentarer: