söndag 28 juni 2009

Trött

Då är det väl dags för ett inlägg idag då.

Var på Vaxholm med mamma igår. På båten hem satt jag med högra sidan av ansiktet mot solen i en timme. VILKEN bränna! Och mina armar! Det var den värsta bonnbrännan jag har sett. Idag har jag fortsatt sola så det är lite bättre. Nice med sommar alltså.

Har varit hos min syrra som har världens underbaraste utsikt över Hornstull och Tantolunden. Jag har insett på sistonde vilken fantastisk stad Stockholm är, det känns som utomlands nu. Det är så synd att jag redan känner till så mycket om den, lite av känslan försvinner. Men jag har nog aldrig älskat staden så mycket som nu.

Nu måste jag sova. Siktar på att gå upp innan 09.00 imorn. Mina sommarlovs/helgsmornar ser alltid ut så. Jag kan inte sova länge. Så då blir det frukost och gym för mig, nice.

Sov gott norrlänningar,

DS

Inga kommentarer: