torsdag 15 oktober 2009

En historisk comeback

Det ni nu bevittnar kan vara en historisk comeback från min (vår) största bloggsvacka någonsin, eller kanske bara ett stilla dödsryck innan vi går i graven. Jag vet ännu inte.

Känner mig smickrad av era kommentarer och dödsförklaringar och hoppas på MINST lika mycke kommentarer efter detta inlägg. Ärligt talat, visst är det väl pinsamt att "megabloggaren" Mattias ska ha senaste inlägget i gänget.

Då kommer vi till det svåra, vad ska man skriva? Ska jag köra fler klassiker? Elelr vill ni ha något nytt?

******

En ny punkt kan vara LOTTO, för det är något ruggigt viktigt. En chans på 173 miljoner är väl inget man bara kastar bort? Därför sitter jag såklart med en lott till Lotto Lördag. Det kan ju vara intressant att följa. Jag lägger upp min statistik här (så länge jag har pengar kvar).

Lottostatus: +41kr

******

Jag och Niklas håller också på spela in en ny film och vi hoppas på att kunna visa den här snart. Det kan ju vara värt att vänta på inte sant?!

//Ludvig

5 kommentarer:

Skinkfarfar sa...

Jag har saknat er! Lämna oss aldrig igen!

Anonym sa...

håller med! skönt att ha er/dig tillbaka igen

Amanda sa...

LUDVIG, du lyssnade på mig :D Jag är glad nu :)

Miin röst faller på klassiker :) + lotto ;)

Ina sa...

Hann ju bli orolig att ni dött ifrån oss :)

Marksén sa...

Jag väntar på filmen. ;)