söndag 28 mars 2010

40 % på allt!

Den här helgen har inte varit så bra som jag hoppats. Va hemma fredag och större delen av lördag. Idag har jag dock träffat mycket trevligt folk och sprungit 30 min på löpband. Helt okej.

Jag är jättesugen på ny mobil och det står mellan htc hero eller legend. Jag känner mig väldigt ambivalent. Jag kan inte bestämma mig. Jag är inte så tät som jag önskat för tillfället. I B-dog kassan är det för tillfället 55 kr. Mitt enda hopp är att få skotern såld. Då blir det bil och mobil.

I veckan börjar mitt nya fett sköna schema. Scheck it out!


Jag gillar speciellt att börja kl 13.00 på torsdagar.

/Simon

1 kommentar:

Anonym sa...

Skriv en dålig kärlekslåt.
Klä er i de konstigaste kläderna ni kan hitta.
Stå i en lång kö.
Sjung så falskt ni bara kan för idoljuryn.
Hamna på TV.